Thursday, June 11, 2015

Tidak Kesampaian~

Assalammualaikum. 

Lama saya tidak update blog. Sangat lama agaknya dah setahun lebih tidak update blog. 

Bukan saya menghilang tetapi masa yang tidak banyak ditangan saya.

Sibuk dengan tugasan harian, mingguan, bulanan, tahunan.

Tajuk hari ni lebih pada meluahkan rasa yang terpendam.

Tidak mampu untuk saya ungkap dengan kata-kata kerana kata-kata tidak boleh merungkai dan merungkap apa yang sedang saya lalui sekarang.

Sedih. 

Kecewa.

Kepastian yang dimahukan telah diperolehi.

Tetapi jawapan itu menghiris hati.

Terpaksa redha tiada jodoh.

Prinsip saya memang tidak mahu berlama-lama berkawan.

Jika sudah suka, why not tanya.

Tetapi si dia yang saya suka, teragak dalam mencorakkan masa depan bersama saya.

Mungkin saya tidak sesuai untuknya, walau saya rasa dia sesuai dengan saya.

Tanda-tanda jodoh sudah tiada makin banyak ditunjukkan oleh ALLAH.

Dan saya akan lepaskan dia perlahan-lahan dari hati.

Even if i bleed, even if i cried. 

I'll let you go.

Terima kasih awak untuk semua. 

Semua tunjuk ajar awak pada saya.

You're 9 years more wise, more matured than me.

And i thank you for put up with me for almost 1 years.

You are one of the best. 

I'm grateful for knowing and meeting you.

Semoga awak bahagia mencari pasangan yang lebih solehah, baik dan matang.

Saya sentiasa doakan awak.

Terima kasih atas peluang yang diberikan.

No comments: