Wednesday, March 19, 2014

Jualan Barangan Kecantikan Wanita.

Assalammualaikum semua.

Lihat perubahan yang menarik pada blog saya? Senyum sahaja. Menarik bukan? Saya telah maju. Saya kini akan menjalankan beberapa research tentang beberapa produk yang saya akan promote untuk pembaca sekiranya ada yang membaca.

Produk terdiri daripada:

1. Produk minuman kecantikan
2. Produk minuman pengurusan badan (bukan herbalife)
3. Produk pakaian pengurusan badan
4. Produk kecantikan wajah
5. Produk pengurusan badan
6. Barangan dapur mudah
7. Produk untuk bahagian intim wanita

Saya memulakan langkah ini untuk berjinak-jinak dalam dunia perniagaan. Saya tidak minat untuk berniaga tertapi saya akan cuba untuk fokus dan komited untuk berniaga untuk mencari duit lebih.

Barangan yang diatas ada yang pernah saya guna dan juga ada yang tidak pernah saya gunakan atas sebab kesihatan kulit saya yang tidak membenarkan saya.

Saya juga akan mencadangkan minuman untuk pengurusan badan kepada sesiapa yang tidak mampu untuk mengambil produk Herbalife. Tidak mengapa yang penting anda cuba berubah untuk mengubah cara pemakanan untuk BATTLING OBESITY di Malaysia.

Saya akan update blog ini dengan details produk untuk anda setelah saya dapat lebih banyak maklumat lagi untuk dikongsikan bersama. :)

Tunggu ya.


No comments: